Mediamarkt Logo

Rólunk

A MediaMarkt cégtörténete

A MediaMarktSaturn Retail Group Európa vezető kiskereskedelmi vállalata a szórakoztatóelektronika és a kapcsolódó szolgáltatások területén, jelenleg 11 országban, több mint 1000 áruházzal van jelen. Az első magyarországi MediaMarkt áruház 1997. március 11-én nyitott meg Budapesten, azóta a fővárosban és az ország több pontján, jelenleg összesen 40 MediaMarkt áruház hazánkban, ebből 22 Core és 18 SIS (Shop-in-shop) modell.

Vállalati stratégiánk

Stratégiánkkal a vásárlóinkat helyezzük minden tevékenységünk középpontjába, hogy élményeket és megoldásokat kínáljunk nekik. Cégünk a hagyományos, “dobozmozgató” értékesítési modelltől az ügyfélközpontú, omnichannel szolgáltatási platform felé orientálódik, ezáltal egy új kiskereskedelmi kategóriát is létrehozva: a „Szórakoztató elektronikától” az „Élményelektronikáig”. Ezt a kategóriát szeretnénk magunkévá tenni, mint „Élménybajnokok”.

Ezzel cseng össze hosszútávú vállalati célunk is, azaz a ‘purpose’-ünk, miszerint technológiai élményt nyújtunk egy teljesebb életért.

Globális és lokális működésünket négy stratégiai alappillér határozza meg:

  • Munkavállalói élmény, mert boldog vásárlókhoz boldog munkavállalókon vezet az út;
  • Vásárlási élmény, így bárhol szeretne a vásárló kapcsolatba lépni velünk, mindenhol elérhetőek vagyunk (Omnichannel modellű mödésünknek köszönhetően);
  • Felhasználói élmény, mellyel a termékek mellett egyéb, kényelmet biztosító szolgáltatásokat nyújtunk vásárlóinknak;
  • Fenntarthatósági élmény, ami által arra ösztönözzük a vásárlóinkat, hogy a körforgásos gazdaság részeként minél hosszabb ideig használják a készülékeiket, mindemellett törekszünk arra, hogy alacsony energiafelhasználású termékeket kínáljunk, így csökkentve a CO2 kibocsátásunkat.

Piacvezető műszaki kiskereskedőként ezen alap értékek mentén működünk, ezek a pillérek határozzák meg a stratégiai döntéseinket, vállalati kommunikációnkat.